Datový zdroj 2

branding

Brand je duše vaší firmy, vašeho produktu, vaší služby. Branding je strategie budování a péče o brand.

Se značkou neboli brandem je to jako s člověkem. To jak mluví, jak se obléká, jaké má názory a hodnoty, to vše určuje zda si ho všimneme, zapamatujeme a jestli mu budeme důvěřovat. Pomáháme společnostem formovat tuto neviditenou esenci značky. Ve spolupráci s Vizzio Group platí, že vy jste odborníkem na svůj brand a my zase na to, jak ho správně vyjádřit.

Logo funguje jako vizuální kotva, která v člověku vyvolá určité pocity, náladu a očekávání. Představte si vedle sebe dvě loga. Na levé straně je logo Harley Davidson a na pravé straně je logo Dove. Cítíte ten rozdíl? Otázkou je to, co lidé cití, když vidí logo vaší společnosti.

Pomůžeme vám najít tón hlasu vaší značky a společně ho učiníme neodolatelným.

Logo

Ať už jste příznivcem minimalismu nebo komplexnějšího řešení společně najdeme cestu.

Webové stránky

Specializujeme se na tvorbu webových stránek, které vyjadřují hodnoty vaší značky a vedou návštěvníky ke konverzi.

Logo manuál

Ucelený dokument, který stanovuje pravidla vizuálního stylu všeho brandu.

Brand guide

Manuál, který definuje nehmotný hodnoty a tón hlasu vaší značky.

Tiskové návrhy

Návrhy pro tisk od vizitky, přes polep auta až po billboard

Ikonografie

Pro váš brand vytvoříme set unikátních ikon, které pomohou vašim zákazníkům lépe rozlišovat a zapamtovat si vaše služby a produkty.

Copywriting

Umíme poskládat písmena, slova a věty tak, aby pronikly do srdcí vašich klientů.

Animace

Když už slova a obrázky nestačí, vytvoříme animaci, která vše jednoduše vysvětlí.

Průběh vývoje nové webové prezentace
1.

Brand workshop

Setkáme se a společně definujeme hlavní rysy vašeho brandu. Vy jste odborníkem na svůj brand a my zase na to, jak ho správně vyjádřit. Proberem jak aktuálně komunikujete, a které hodnoty jsou pro vás důležité.

2.

Analýza konkurence

Provedeme analýzu vaší konkurence a zjistíme, jaké vyjadřovací a vizuální prostředky využívá. Zjistíme, co se lidem libí a naopak co jim vadí, tak abychom tyto informace využili při budování vaší značky.

3.

Cílové skupiny a vytvoření person

Popíšeme cílové skupiny, na které se zaměřujeme. Vytvoříme personu vašeho běžného zákazníka, abychom přesně věděli s kým komunikujeme a jaké slova a vizuály zvolit tak, aby byla naše komunikace úspěšná.

4.

Archetyp a pozice na trhu

Definujeme archetyp vašeho brandu a pozici na trhu. Nastavíme to, jaký tón hlasu vaše značka má a jakým způsobem reaguje na dění ve svém okolí tak, aby byla vždy konzistentní a v souladu s vaší firemní filosofií.

5.

Logo Manuál & Brand Guide

Vytvoříme pro vás Brand Guide a Logomanuál. Logo manuál se zaměřuje na to, jak má brand vypadat, tedy jaké barvy, písma, grafiky, ikony a další vizuální prvky má využívat.

Brand Guide se naopak soustředí na hodnoty, vize, tón hlasu značky a další nehmotné aktiva, která jsou tím pravým klíčem k úspěšnému brandu.

6.

Konzultace

Postupujeme krok za krokem a vše společně konzultujeme tak, aby jsme měli jistotu, že výsledek bude fungovat nejen s vašimi zákazníky, ale také interně ve vaší společnosti a vaši zaměstnanci přijmou hodnoty vašeho brandu za své.